Det skal lønne seg å være kunde av oss

Som abonnent og avtale på Johnet.sky inngår du i Johnet fordelsprogram som inkluderer punkter som drift, overvåkning, support, og ulike rabatter avhengig av nivå av fordelsprogram du inngår i.

Les mer om Johnet Fordelsprogram her.

Dette er våre pakker

Beskrivelse

E-post

Online

Bedrift

Priser

kr 90,-

bruker/måned

kr 200,-

bruker/måned

kr 290,-

bruker/måned

Passer til

Passer til brukere / kontoer som kun trenger e-post og kalender

Passer til brukere som trenger e-post i bedriftsklassen og andre bedriftstjenester på PC, Mac eller mobile enheter.

Passer til brukere som trenger e-post i bedriftsklassen, Office-apper og andre bedriftstjenester på PC, Mac eller mobile enheter i skyen.

Inkluderer apper

Skrivebordsversjoner av Office-apper på PC eller Mac er IKKE inkludert.

Tilgjengelig via online nettleser.

Skrivebordsversjoner av Office-apper er inkludert

Samhandling

Ingen tilgang til Teams eller deling av dokumenter

Full samhandling via online nettleser

Full samhandling online og lokalt.

Etableringskostnader

//SmartEtablering er arbeidet som er knyttet i forbindelse med oppstart, etablering og klargjøring.

Dette er en engangskostnad som vil være noe avhengig av avtalens og bedriftens størrelse og antall ansatte.

Etablering

kr 2000,-

Etablering av lisenser og kontoer i M365 Opprettelse av felles SharePoint side og klargjøring av denne Klargjøring av Teams

Migrering Lisens

kr 149,-

per e-post konto

Lisens på migreringsverktøy for å migrere e-post, kalenderinfo og dokumenter/filer over til ny M365 konto

Migrering Arbeid

0,5-1

Belastes etter medgått tid. Estimert ca. 0,5-1 time per bruker

Arbeidstid i forbindelse med migrering av data avhenger av mengde data, hva og hvor data skal migreres fra.

Installasjon av apper / programmer

kr 250,-

250,- per enhet/pc

Bistand til å installere M365 apper på arbeidsenhetene hvis ønskelig.

Det er viktig for oss i Johnet at samtidig som etableringen og oppsettes gjøres korrekt, skal dere føle dere ivaretatt med tanke på kunnskapsløftet og å få med hele organisasjonen på den nye måten å jobbe på.

Dette gjøres gjennom kundereiseprogrammet vi har som du kan lese mer på disse sidene.

Johnet.sky Fordelsprogram

Som kunde med Johnet.sky- avtaler vil du inngå i vårt fordelsprogram som gir deg tilgang på ulike tjenester og priser avhengig av nivå på avtalen.

Beskrivelse

Fordel PLUSS

Fordel

Avtalekunde på Johnet.sky eller Johnet serviceavtale med månedlig avtaleverdi på MER ENN kr. 1.000,- eks. mva.

(Unntak: periodiserte fakturaer med CSP lisenser, printeravtaler eller fiber-avtaler)

Avtalekunde på Johnet.sky eller Johnet serviceavtale med månedlig avtaleverdi på UNDER kr. 1.000,- eks. mva.

(Unntak: periodiserte fakturaer med CSP lisenser, printeravtaler eller fiber-avtaler)

Drift og overvåkning

Fri drift og overvåkning av alle tjenester som inngår i avtalen

Support

Fri support (hverdager 08:00 – 16:00)
• Ubegrenset antall henvendelser
• Begrenset til maksimalt 15 minutter per henvendelse
• Skyldes henvendelsen forhold på vår side, belastes ikke support utover 15 minutter

Mulighet for fjerndrift og fjernstyring gjennom vår support

Utvidet support for driftskritiske henvendelser som hindrer forretningen
• Åpningstid hverdager: 07:00 – 08:00 og 16:00 – 22:00
• Helg- og helligdager: 10:00 – 19:00

Rabattert timespris

20% rabatt på våre gjeldende timepriser på konsulenter, teknikere og rådgivere

Dedikert ressurser

Du vil få en dedikert KAM (kundeansvarlig) du kan kontakte og som vil sørge for jevnlig oppfølging

Du vil få en dedikert TAM (teknisk konsulentansvarlig) du kan forholde deg til

Oppfølging

Jevnlige oppfølgingsmøter

Nettbutikk

Du vil få egne brukere på Johnet sin nettbutikk hvor du kan se tilgjengelighet på produkter og bestille direkte fra nettbutikken

Følgende inkluderes ikke i Johnet.sky Fordelsprogram:

  • Leie av internettlinje hos kunden og eventuelt mobilt bredbånd på smarttelefoner / nettbrett
  • Lisenser og vedlikehold av spesialapplikasjoner og fagsystemer som ikke er avtalt leveranse fra Johnet
  • Vedlikehold av hjemmeside
  • Support på produkter som ikke er kjøpt hos Johnet
  • På-stedet bistand, reisetid og reiseomkostninger
  • Utarbeidelse og leveranse av kundespesifikk driftsdokumentasjon
  • Utarbeidelse og leveranse av kundespesifikke rapporter