Kundereisen
Gir deg økt resultat gjennom fokus på kompetanse og de ansatte.
Vi starter med et kartleggingsmøte hvor vi går gjennom:
I løsningsbekrivelsene vil dere få en rapport med forslag til løsning, pristilbud og forslag til videre roadmap for å gi de ansatte nødvendig kompetanse på systemene.
Dette er en halvdags workshop for deg som nylig har kjøpt inn en ny løsning og skal i gang, med for eksempel Micorosft 365. Altså for deg som er på nybegynnernivå.
Målet med workshoppen er å komme i gang på en riktig og god måte med verktøyene, og legge en plan for hvordan få hele organisasjonen opp på riktig kompetanse slik at verktøyene benyttes uten å tenke over det.
Agenda:
Dette er en halvdags workshop for dere som har implementert et nytt verktøy og brukt det en periode, men føler at dere kan bruke det enda smartere. Det kan for eksempel være at dere har implementert Microsoft Teams, men enda ikke benytter alle mulighetene og dermed ikke høster de effektivitetsgevinstene dere skulle ønske.
Da er det fint å ta en workshop hvor vi sammen ser på hvordan dere kan utnytte verktøyene bedre og mer effektivt i hele organisasjonen. Vi er eksperter på IT, dere er eksperter på deres bedrift, og sammen får vi dere et steg videre.
Varighet:
Du får i etterkant tilsendt en analyserapport som beskriver mål og anbefalt vei (roadmap) for å komme dit dere ønsker som et resultat etter workshopen.